Reklamace/ vrácení zboží
Nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej do 14 dnů vrátit? Je poškozené? Nebo jej chcete vyměnit za jiný produkt? Je to jednoduché.
Prvním krokem je detailně vyplnit elektronický formulář. Díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku, až do konce. Jistě Vás mile překvapí, jak u nás zboží snadno a rychle vyměníte či vrátíte.
Při výměně nebo vrácení zboží je nutno vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání v původním nepoškozeném obalu.
Vracené zboží řádně zabalte do papírové krabice a odneste jej do Vámi zvoleného výdejního místa v siťi Zásilkovna - Packeta. V případě, že zboží nebude řádně zabaleno bude Vám reklamace zamítnuta. Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme buď peníze za vrácené zboží zpět na účet do 14 dnů nebo požadovaný nový produkt, který odešleme okamžitě.
V případě, že jste k nákupu obdrželi dárek zdarma a Vaše objednávka již při vrácení produktů nesplňuje podmínky dané akce, prosíme o vrácení obdrženého dárku. V případě nedodržení podmínky, bude tento produkt zpoplatněn částkou 100 Kč.
Na naše zboží poskytujeme záruční dobu 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě.
Záruku Vám nebudeme moci uznat v těchto případech:
- Pokud jste zboží používali k jinému účelu než bylo určeno
- Úprava a zásahy do struktury výrobku
- Běžným opotřebováním
- Údržba v rozporu s návodem
- Zanedbání péče o výrobek
- Při mechanickém poškození vzniklým neopatrnou manipulací
TIP: Pokud se rozhodnete jeden z našich mixérů vyměnit nebo vrátit z důvodu, že máte pocit, že mixér přestal fungovat tak se prosím ujistěte, že míxer správně uzavíráte. Utáhněte sklenici a základnu tak aby šipka na průhledné části mixéru byla zarovnána s nápisem SmoothieJet, který se nachází na barevné části mixéru. Je to tak kvůli bezpečnosti, protože mixér obsahuje magnetický proužek, aby se nedal spustit, když je v demontovaném stavu. Mixér se zapíná dvojím stisknutím - dvojklikem.
Naše výrobky jsou vynikající kvality a doufáme, že s nimi budete plně spokojeni! V případě výskytu ojedinělých výrobních nebo jiných vad nás neváhejte kontaktovat. Rádi si s Vámi domluvíme způsob nápravy. Pro urychlení vyřízení Vaší reklamace vyplňte reklamační formulář . Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 kalendářních dnů od přijetí zboží na náš sklad.
Následně realizujte odeslání zboží podle těchto pokynů:
1. Řádně zabalené zboží nám můžete vrátit přes kterékoli výdejní místo zásilkovny (Packety). Všechna výdejní místa naleznete na stránce: https://www.packeta.sk/pobocky .
2. Při podání na výdejním místě personálu sdělte tento kód: 98018072.
3. Při podání zásilky nezapomeňte uvést Vaše jméno jako jméno odesílatele.
4. Napište na papír číslo reklamace a Vaše jméno a papír přiložte do zásilky.
Zboží nám neposílejte zpět na adresu firmy, kterou máme uvedenou v obchodních podmínkách. Zboží nám zasílejte výhradně pouze přes výdejní místa zásilkovny, přesné pokyny máte uvedeny v reklamačním formuláři.